Bluelicious

Salam Al-Mubarak :)
Saturday 21 July 2012 ? 0 One Direction ?

assalamualaikum dan selamat berpuasa semua!! alhamdulillah..kita dah ada kat dalam bulan yang penuh keberkatan ini . harap korang semua menjalani ibadah puasa dengan jujur dan amanah . 

korang jangan cilok-cilok puasa tau! hehe . ingat kalau korang tipu, maybe orang lain tak nampak tapi Allah nampak *insafrajin-rajinkan lah diri tu pergi sembahyang tarawih *cakap kat orang pandai tapi aku pon arini tak pergi sembahyang terawih..hehe . jangan asyik main mercun je tau..nnti putus tangan, aku orang first yang tepuk tangan..hehe *just kidding ^_^ 

by the way, aku nak minta maaf kalau aku ade sakit kan hati sesiapa secara sengaja atau tak sengaja . aku maafkan jugak kesalahan yang korang ade buat kat aku sama ada sengaja atau sebaliknya . 

oke..aku tak tau nak tulis ape lagi..so, aku just share gambar-gambar ni ngan korang.. 

remember this quote

tips sihat berpuasa

syaitan is leaving ^_^

no food allowed !!


selamat berpuasa!!


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// JJ Project feat Suzy - Before the song End