Bluelicious

Happy Eid ^^
Saturday 25 August 2012 ? 0 One Direction ?
assalamualaikum dan salam syawal . sory sebab lame dh tak update blog . x sempat..hehe . sebelum cuti sibuk ngan periksa, and then waktu cuti sibuk ngan raye je..haha . 

oke..actually aku tak tau nak tulis ape..tpi sempena bulan Syawal ni..aku nak wish la kt semua yang beragama Islam 'HAPPY EID MUBARAK' . tpi kepada kawan-kawan smk taman tasik, jangan lupe kerje sekolah sedang menunggu..huhu . *aku pon tak sentuh agi homework..hehe

macam mane raye? best tak? bagi aku best la jugak beraya kt kmpung aku tahun ni . yang bestnye sebab tiap-tiap hari keluar pegi umah sedara . tak lekat kt umah nenek..hehe . but, harap je banyak pi umah orang tpi duit raya sikit je..diorang ingat aku dh kerja la, dh msuk uni la..isyh, geram giler r . nk je aku kte aku baru FORM 2, ok? hehe . tpi otak aku masih waras, so aku tak cakap la..hehe . korang mesti banyak duit raye, kn? untung la..aku ade skit je..huhu . 

aku ade berita tergempar tau! al-kisah ~ *dgn syahdunya..haha
rumah sedara mak aku terbakar, diorang tak sempat nk selamatkan ape-ape . and then lepas api tu dh terpadam, sedara mak aku tu cari la barang-barang die...and u know what she found ? *wat suspen skit..hehe . die jumpa Al-Quran . Subhanallah..Al-Quran tu tak terbakar . bayangkan..barang lain semua habis terbakar, tpi Al-Quran yang diperbuat drpd kertas tu tak terbakar! Subhanallah..kekuasaan Allah . aku bersyukur sebab dpt tangok kekuasaan Allah tu . Alhamdulillah . ni gmbr Al-Quran tu >>

korang nmpk x perkataan 'Lailahaillallah' ?


Subhanallah..Allah Maha Kuasa


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// JJ Project feat Suzy - Before the song End