Bluelicious

Merdeka ! !
Saturday 11 August 2012 ? 0 One Direction ?

assalamualaikum dan salam ramadhan . ujian selaras dh habis! yeah, i'm free! ..but, it just for awile . PAT ade lagi..huhu . 

anyway, sepanjang minggu perikse aritu... jeng, jeng, jeng..
nk tau tak ape dah jadi?
nk cite ke tak ek? i'm still thinking . kehkehkeh
oke2..aku nak cite la ni..aku tau la korang dh tak sabar kan?kan?kan?

uhuk..uhuk..testing..testing..oke2 . sepanjang pekse atau lebih tepat lagi dari hari selase sampai jumaat, SP Puteri duduk kt belakang die..kitorang ape lagi..sakan la kacau diorang . SP duk gelak je..yang Puteri ni asyik malu2 kucing..hehe . and then, ari rabu tu (kalau tak silap), SP suruh Afiq bagitau Puteri yang Aizat atau lebih dikenali sabagai Bambang (aku benci budak ni) meniru..die tiru Puteri . kesian Put..but sweet! 'cause SP macam ambik berat pasal Put..bukan macam dah..memang pon..hehe .

by the way, aku nak ucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Puasa & Selamat Hari Merdeka! maybe aku wish ni terlalu awal..hehe *excited terlebih

salam aidilfitri..maaf zahir dan batin

 happy national day!

p/s for Puteri : jangan mare ye~hehe . 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// JJ Project feat Suzy - Before the song End